يعرض عليكم اليوم موقع إقرأ اجمل نكت للمتزوجين روعه ، فعالم النكتة والفكاهة مهم جدا في حياتنا خاصة إذا تعلق الامر بالحياة الزوجية إذ لا يمكن أن تستمر على على وثيرة الروتين و الجمود و الملل فهذا من شأنه أن يخلق جوا من المشاعر الجامدة ، لذلك لابأس من إشاعة بيئة مليئة بالضحك والمرح بين الازواج و خلق الدعابة و تبادل النكت و القفشات بين الأزواج و التي ستقوي أواصر العلاقة بينهم و تدخل البهجة و السرور إلى قلوبهم ، و للتعرف على المزيد من نكت للمتزوجين تابعونا سينال المقال إعجابكم.

نكت للمتزوجين روعه

إذا كنت تريد كسب قلب زوجتك عليك بالنجاح في جعلها تضحك لأن ذلك سيساعد في خلق رابطة قوية معها ، فعندما تبتسم وتضحك فهذا يعني أنها تستمتع معك و معجبة جدا بشخصيتك ، إذن عزيزي القارئ لا تتردد في الإستمتاع بهذا المقال سنضمن فيه مجموعة لا بأس بها من نكت للمتزوجين روعة لا تفوتوها.

نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه

استيقظت الزوجة أثناء الليل ولم تجد زوجها بجانبها في الفراش
وضعت الزوجة الروب ونزلت إلى الدور الأسفل
ووجدت زوجها يجلس في المطبخ واضعاً كوباً من القهوة أمامه
مستغرقاً في تفكير عميق
لاحظت الزوجة نزول بعض الدموع من عين الزوج
سألته الزوجة: إيه الموضوع؟ قاعد لوحدك ليه فى نص الليل؟
رد الزوج: فاكرة لما إتواعدنا من 20 سنة؟
أجابت: أيوه فاكرة..
قال: فاكرة لما شافنا والدك و إحنا في ا لعربية؟
أجابت: أيوه فاكرة. .!
قال: فاكرة لما وجه لىّ والدك مسدسه وقالى تتجوز ها ولا أسجنك 20 سنة؟
أجابت: أيوه فاكرة. ..!!
نزلت دمعه من عين الزوج وقال:
لو كنت دخلت السجن كنت خرجت النهارده

قد يهمك :

نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه

مرة واحدة بتقول للثانية:ان ا جوزى نساى اوى كل مرة يقول لى اين مفتاح السيارة اين مفتاح المنزل.الث انية قالت لها: يا بختك انا جوزى يقول لى:انا شوفتك فين قبل ذلك.

وحدة دائما بتنكد على جوزها ليل نهار اتفقو انهم يخلوا يوم نكد ويوم فرح فكانت مرته بيوم الفرح تتحزم وترقص وتغنيله..ب كرة النكد بكرة..

زوج نذل مصاب في السرطان وهو على فراش الموت يقول لإبنه : اذا انا مت لا تقول ابويا مات بالسرطان قلهم انا مت بالإيدز علشان لحد يتزوج امك .

في قسم الولادة وضعت سيدة خمسة اطفال مرة واحدة ولما جاء زوجها مستفسرا قالت له الممرضة لقد رزقت ببنتين وثلاثة اولاد فرد الزوج انا مخطىء لانني تزوجت ابنة تاجر الجملة

زوج وزوجه اغبياء جداً و أول مرة يشتروا مراية ولما راح الزوج يشوف المراية شاف نفسه فيها راح ينادي مرته ويقول في بيتنا حرامي قمت الزوجة وشافت نفسها تقول الحرامي جاء هو ومرته.

نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين روعه
نكت للمتزوجين

واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة! تاني يـوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟

الزوج: يا بـنـت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق! الزوجه..صدقته وراحت لحالها… بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: “خير يابـنـت الحلال في ايه تاني؟ الزوجه:”حصانك على التليفون .

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الجواز، مراته قالت له:ىبتبص في عقد الجواز ليه يا حـبيبي؟ قالها: مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررخ !!! الزوج: “فيه ايه يا بـ.ـنـت الحلال؟ ليه كدا؟، الزوجه: ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها سوسو!